wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

جلسه هم اندیشی مسئولین دفتر آموزش ، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان با حضور جنای آقای مهندس علیزاده ، معاون دفتر آموزش و جناب آقایان دکتر مقدسی و مهندس سفید گری رئیس و معاون مجتمع آموزش و توانمند سازی بهره برداران منابع طبیعی و آبخیزداری دکتر جوانشیر ،  مدیر کل ، معاونین و اعضای کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در مورخ1401/5/30 در سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد. 

در ابتدای جلسه مهندس خزائی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ضمن خوشامدگویی به مسئولین دفترآموزش،ترویج و مشارکت های مردمی سازمان حضور آنها را باعث ایجاد همدلی و افزایش نقش آموزش و ترویج دانست و بر اهمیت این حوزه در حفظ،احیاء و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و همچنین ایجاد ارتباط علمی و اصولی بخش آموزش و بخش های فنی و حفاظتی تاکید نمود.

در ادامه همه اعضا به بیان نقطه نظرات، مشکلات و راهکارها در جهت عملکرد هرچه بهتر بخش آموزش،ترویج و مشارکت های مردمی پرداختند و سیدامین مشعریان رئیس اداره آموزش،ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیع یو آبخیزداری استان همدان گزارشی از عملکرد این استان در بخش آموزش و ترویج ارائه کرد.

سپس آقای مهمندس علیزاداه معاونت آموزشی و برنامه ریزی دفتر آموزش،ترویج و مشارکت های مردمی  ضمن ارائه راهکارها در خصوص مسائل موجود و برنامه و اهداف دفتر آموزش و ترویج سازمان عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان را در این حوزه مطلوب دانست و بر برنامه ریزی بیشتر و منسجم تر کلیه بخش ها بمنظور فرهنگ سازی حفظ منابع طبیعی تاکید نمود از ارائه آموزش به تمامی کارکنان در کلیه سطوح استخدامی خبرداد.

در ادامه آقای مهندس سفیدگری معاون مجتمع آموزش و توانمندسازی بهره برداران دکتر جوانشیر بر همکاری کلیه بخشهای فنی و اموزش و ترویج تاکید و برپیوست آموزشی کلیه پروژه ها اشاره کرد .

در انتها آقای دکتر مقدسی ضمن جمع بندی مباحث مطرح شده، بر نظارت  کلاس ها و :ارگاه های آموزشی بهره برداران و و کارکنان باید با جدیت انجام شود  کلاسهای آموزشی و توانمندسازی کارکنان براساس نیازسنجی در حال اجرا می باشد وبر شرکت کارکنان در نیازسنجی وحضور در کلاسها تاکید نمود و اضافه کرد در سالجاری یک سوم کلاس ها بصورت حضوری و دوسوم به صورت مجازی برگزار خواهد گردید

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.