wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

پیام رییس سازمان مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

 

سوم تیرماه آغازِ اقدام ملی برای ایجاد نهاد حرفه ای در بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور  و تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می باشد.

 

این نهاد در دوره پنجم فعالیت خود (۱۴۰۱-۱۳۹۷)، با اتخاذ رویکرد و سیاست های جدید ،همزمان دو رسالت؛ پیگیری امور صنفی - حرفه‌ای را برای ارائه خدمات بهتر به اعضا و نیز دانش گستری و توسعه خدمات فنی - تخصصی را برای توسعه و اعتلای  کشاورزی پیگیری و دنبال می نماید.

 

برای انجام رسالت اول، هوشمند سازی سازمان و  عضو محوری اساس برنامه ها قرار گرفت و به این منطور، سازمان به فناوری ارتباطی و ایجاد  سامانه برخط و جامع برای ارتباط گیری آسان و دائمی، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت موثر بر بهره مندی از خدمات و فرصت های سازمان و عدالت در ارجاع کار تجهیز و هوشمند شده است، بطوری که هم  اعضا می توانند از طریق سامانه با سازمان تعامل و  ارتباط برقرار نموده و خدمات مورد نیاز نظیر کارت و گواهی عضویت، معرفی نامه ها  و گواهی نامه، ثبت نام در آزمون و دوره ها بدون مراجعه حضوری دریافت نمایند و متقابلا سازمان نیز هر درخواست و پیامی را به آنی به اعضای خود منتقل نماید.

 

تدوین دستورالعمل و طراحی تابلو های متحد الشکل  برای معرفی محل کار متخصصان کشاورزی، مهر و سربرگ حرفه ای با آرم و نشان سازمان، الزام به پذیرش پروانه اشتغال، هویت بخشی به دارو خانه گیاهپزشکی و .‌‌.. در راستای  اعتبار بخشی حرفه ای و عضو محوری انجام پذیرفته و  بواسطه توسعه فعالیت های حرفه ای اعضا، سازمان در حال عمومیت یابی به عنوان یک نهاد حرفه ای همانند سایر نظام های حرفه ای در سطح جامعه می باشد.

 

در اجرای رسالت دوم، مردم محوری و منتفع سازی جامعه کشاورزی اساس برنامه خدمات فنی و تخصصی بوده است، هم پیوندی، علم و فن، توسعه اشتغال دانش مزد محوری و سهم بری دانش از تولید، ارائه خدمت شناسه محصول و..‌. در راستای مردمی سازی و انتفاع طرفین (کشاورزان و متخصصان) بوده است.

 

 سالروز تشکیل سازمان را به همه اعضا و همکارانم در سراسر کشور تبریک عرض می نمایم.

 

همچنین در  آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای استانی و شورای مرکزی، از همه اعضای سازمان درخواست می نمایم در این رویداد مهم مشارکت همگانی داشته باشند؛

 

سازمان در راستای سیاست عضو محوری، برای حضور و مشارکت آسان، بدون دغدغه وبدون  هزینه، ثبت نام و برگزاری الکترونیکی انتخابات را تدبیر و تمهید نموده است تا اعمال حق انتخاب برای شما تسهیل شود.

 

از واجدین شرایط و علاقه مندان دعوت می نماید برای مدیریت و راهبری سازمان از طریق  عضویت در شورای استان و مرکزی ثبت نام نمایند و همه با هم با امکان رای آسان از طریق الکترونیکی، مدیرانی پر پشتوانه انتخاب نموده و سازمانی هوشمند و مقتدر داشته باشیم.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.