wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

وزیر جهادکشاورزی در جلسه قرارگاه ملی صدور اسناد و حفظ کاربری اراضی کشاورزی:

سازمان امور امور اراضی در برخورد با تخلفات محکم برخورد کند

وزیر جهادکشاورزی گفت: سازمان امور امور اراضی در برخورد با تخلفات محکم برخورد کند به طوری که هر متخلفی متوجه شود که هیچگونه مسامحه‌ای برای هیچ فردی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، وزیر جهادکشاورزی در جلسه قرارگاه ملی صدور اسناد و حفظ کاربری اراضی کشاورزی اظهار داشت: در مناطق بحرانی مانند شهریار تهران پایش برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی باید با دقت بیشتری انجام ‌شود.

وی تصریح کرد: برای اثرگذاری بیشتر اقدامات؛ گزارش‌های قرارگاه صدور اسناد و حفظ کاربری اراضی کشاورزی به معاون اول رئیس جمهور نیز داده می‌شود تا به همه استان‌ها اعلام شود.

دکتر ساداتی نژاد گفت: وضعیت مشاوران املاک غیرمجاز باید تعیین تکلیف شود و همچنین جلساتی برای توجیه و آموزش مشاوران املاک رسمی برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی برگزار شود، زیرا این بخش نقش مهمی در حفظ کاربری اراضی کشاورزی دارد.

وزیر جهادکشاورزی افزود: باید با این سایت‌های غیرمجاز برخورد شود که به طور علنی درباره تغییر کاربری اراضی کشاورزی تبلیغ می‌کنند.

وی بیان داشت: همانطورکه دستگاه های نظارتی اقدامات مناسبی برای جلوگیری از فعالیت سایت‌های اعلام نرخ ارز داشتند، در زمینه جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیز می‌توانند با این سایت‌ها مقابله کنند.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.