wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

حفاظت محیط زیست استان همدان برای شناسایی فعالان در زمینه بازسـازی خـاك هـای آلوده شامل مراكز پژوهشي، دانشگاه ها، شركت هاي خصوصي و... در استان فراخوان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در راستاي شناسايي فعالان در زمينه بازسازي خاك هاي آلوده و به منظور تحقق بهينه ماده 14 قانون حفاظت از خاك مصوب 4/3/1398 در جهت بازسازي خاك هاي آلوده به انواع آلاينده ها (در سوانح نفتي ، متأثر از فاضلاب ، پسماندها و...)، اين اداره كل در نظر دارد علاوه بر اخذ اطلاعات مجريان بازسازي خاك و قرار دادن فهرست مربوطه در سايت رسمي، زمينه هرچه بيشتر كنترل آلودگي هاي خاك را فراهم کند.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در این زمینه بیان کرد: فعالان ومراکز پژوهشی و شرکت های خصوصی، در صورت وجود پتانسيل علمي و عملي مراتب آمادگي خود را به پیوست رزومه در اسرع وقت به اين اداره كل ارسال کنند.

سیدعادل عربی افزود: در صورت وجود مراكز و يا شركت هاي خصوصي در زير مجموعه يا خارج از چارت تشكيلاتي شرکت ها، پژوهشگاه ها و دانشگاه ها كه داراي قابليت فعاليت در موضوع اشاره شده هستند، مراتب را به این اداره کل برای انجام اقدامات بعدی اطلاع دهند.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.