wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

صاحب واحد پرورش مرغ تخمگذار:

مسؤولین فنی واحدهای تولیدی طلایه داران دانش در عرصه های کشاورزی می باشند

 

صاحب واحد پرورش مرغ تخمگذار در استان البرز گفت: مسؤولین فنی واحدهای تولیدی به عنوان صاحبان دانش فنی تولید، طلایه داران دانش در عرصه های کشاورزی می باشند و با ارائه مشاوره های علمی و فنی موجبات افزایش راندمان تولید را فراهم می نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، سامان حاج وزیری در گفتگوی اختصاصی با سنم گفت: در واحدهای بزرگ تولیدی در هر بخش نقش یک مسئول فنی با تجربه تاثیر به سزایی بر تولید و آرامش خاطر سرمایه گذار واحد دارد و در صورت هماهنگی بین همه طرفین به طور خودکار بهره وری و امنیت کار بسیار بالا خواهد بود.

وی تصریح کرد: نقش سازمان نظام مهندسی برای ارتباط بین مسؤولین فنی واحدها با یکدیگر و ایجاد فضایی برای تعامل و انتقال تجربه مسؤولین فنی به یکدیگر و توانمندسازی مسؤولین فنی با اطلاعات روز دنیا می باشد که این امر سبب می گردد مسؤول فنی دچار آزمون و خطا در واحد نشود و این خود عامل سوددهی بالا در واحد خواهد بود.

این سرمایه گذار بخش کشاورزی گفت: تجربه خوب استفاده از کارشناسان توانمند سازمان نظام مهندسی کشاورزی همواره باعث افزایش آرامش خاطر اینجانب و مجموعه شده است و به همین دلیل از حضور هر تعداد کارشناس توانمند که همانند گذشته منجر به افزایش بهره وری و پیشرفت مجموعه باشند با آغوش باز و اطمینان خاطر استقبال می نمایم.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.