wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

مدیر تولید بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی گوشت سفید در کشور:
مهیا کردن عوامل تولید توسط کارفرما مطابق توصیه های علمی و مهندسی مسؤول فنی باعث ارتقای راندمان تولید می گردد

مدیر واحد های تولیدی شرکت زربال گفت: مهیا کردن عوامل تولید توسط کارفرما مطابق توصیه های علمی و مهندسی مسؤول فنی باعث کاهش هزینه های تولید و ارتقای راندمان تولید در واحد پرورشی می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، مهندس یوسفی، مدیر تولید واحد های شرکت زربال در گفتگو با خبرنگار سنم، اظهار داشت: حضور و نقش مسؤول فنی صاحب دانش فنی قطعا باعث تولیدی با کیفیت، کاهش هزینه و افزایش بهره وری در واحد سطح می شود.

وی تصریح کرد: همه مزارع مرغ مادر این شرکت دارای مسؤول فنی با تجربه بالای هشت سال می باشد که در برخی از دوره های تولیدی توانستیم سطح تولیدی را در پایان دوره به بالاترین سطح جهانی عنوان شده شرکت تولید نژاد راس برسانیم.
مهندس یوسفی اذعان داشت: دست یابی به اهداف بالاتر از استاندارد جهانی از اهداف این شرکت در دوره های پرورش بوده که با حضور مسؤول فنی و ورود سازمان نظام مهندسی کشاورزی به عنوان یک سازمان دانش محور در سطوح مختلف محقق می گردد.
وی در پایان خواستار برگزاری دوره های آموزشی به صورت ماهانه برای مسؤولین فنی این شرکت در تمام سطوح تولیدی (مرغ مادر، گوشتی و خوراک دان آماده) توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شد.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.