wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

مالک واحد پرورشی مرغ تخمگذار:
سرمایه گذاری در بخش دام و طیور بدون حضور مسؤول فنی برای تولیدکننده و سرمایه گذار بازدهی اقتصادی ندارد

مالک واحد پرورشی مرغ تخمگذار گفت: سرمایه گذاری در بخش دام و طیور بدون حضور مسؤول فنی علاوه بر این که برای تولیدکننده و سرمایه گذار بازدهی اقتصادی ندارد، منافع ملی کشور را نیز به مخاطره می اندازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، احمد آجودانی، مالک واحد پرورشی مرغ تخمگذار در استان قم در گفتگو با خبرنگار سنم با تأکید بر میزان اثربخشی و کارآمدی مسؤول فنی در واحد تولیدی، تصریح کرد: میزان اثربخشی مسؤول فنی بستگی به باور کارفرما و سرمایه گذار دارد که چگونه یافته های علمی و آکادمیک کارشناسان را با تجربه میدانی خود تلفیق کرده و در خدمت تولید درآورد.
وی افزود: تولید رقابت پذیر و اقتصادی و افزایش راندمان تولید در عرصه کشاورزی به سه ضلع سرمایه، مدیریت و تخصص کارشناسان فنی و صاحبان دانش نیازمند است.
مالک این واحد پرورشی با مقایسه میزان تولید و بهره وری واحد خود قبل و بعد از حضور مسؤول فنی تصری کرد: با حضور مسئول فنی و اعمال ضوابط و اصول علمی و فنی مورد نیاز، 25درصد افزایش بهره وری در این واحد پرورشی حاصل شده است.
وی با اشاره به نقش سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان در افزایش بهره وری در واحد تولیدی گفت: اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی تاثیر مثبت و قابل توجهی در افزایش راندمان تولید واحدهای کشاورزی داشته ولی به لحاظ عدم استقلال واقعی با حاکمیت سیستم دولتی که در تضاد با روان سازی تولید می باشد، هنوز با جایگاه واقعی خود فاصله دارد.
این فعال تولیدی در بخش کشاورزی گفت: سازمان نظام مهندسی بایستی حمایت های لازم برای اصلاح و احداث واحدهای تولیدی بزرگ در زیربخش دام و طیور را در برنامه آینده خود داشته باشد چراکه استفاده از تکنولوژی های روز و کارشناسان فنی در واحدهای بزرگ نسبت به واحدهای کوچک سهل تر و کارآمدتر می باشد.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.