wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

صاحب واحد پرورش گوسفند داشتی:
مسؤول فنی واحد پرورشی تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل می کند


صاحب واحد پرورش گوسفند داشتی گفت: مسؤول فنی با استفاده از دانش فنی و به روز خود، تهدیدهای موجود در واحد تولیدی را به فرصت تبدیل می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، یزدان کاکایی، صاحب واحد پرورش گوسفند داشتی 500 رأسی در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار سنم، با تأکید بر ضرورت استفاده از مشاوره های علمی و حرفه ای مسؤول فنی در واحدهای تولیدی گفت: حضور مسؤول فنی در واحد پرورشی بسیار مؤثر و کارآمد بوده موجب افزایش تولید نسبت به دوره های قبل شده است.
وی افزود: اگر قیمت نهاده کنترل شود و نواسانات قیمتی در این بخش نباشد، در کنار توصیه های مدیر فنی وضعیت تولید بسیار مناسب و مطلوب خواهد بود.
این دامدار خاطرنشان کرد: قبل از حضور مدیر فنی در واحد پرورشی از بیماری های موجود اطلاعی نداشته و از نحوه استفاده از خوراک دام و جیره غذایی دام مطلع نبودم، اما با حضور به موقع مسئول فنی معرفی شده از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی بسیاری از مشکلا ت مربوط به بهداشت و تغذیه برطرف شده است.
یزدان کاکایی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با معرفی مسئولین فنی با تجربه، کارآمد و مسئولیت پذیر باعث ایجاد اعتماد میان صاحبان واحدهای تولیدی، کاهش ریسک سرمایه گذاری و همچنین تسهیل و تسریع در فرآیندهای کسب و کار شده است.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.