wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

مسؤول فنی واحد پرورش قارچ خوراکی:
دانش و خلاقیت دو مؤلفه اصلی برای حضور کارآمد مسؤول فنی در واحد تولیدی است


مسؤول فنی واحد پرورش قارچ خوراکی گفت: دانش فنی و خلاقیت دو مؤلفه اصلی برای حضور کارآمد و مؤثر مسؤول فنی در واحد تولیدی است که در نهایت منجر به افزایش راندمان تولید می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، دكتر ابراهيم خليل وند، مسؤول فنی واحد پرورش قارچ خوراکی در گفتگو با خبرنگار سنم، با اشاره به نقش و کارکرد مسئول فنی در واحد تولیدی با اشاره به نقش و کارکرد مسئول فنی در واحد تولیدی گفت: کنترل و نظارت بر روند تولید در کارگاه ها، کارخانجات، گلخانه ها و سالن های کشت و پرورش قارچ مأموریت مهم مسؤول فنی فنی به عنوان صاحب دانش فنی می باشد.
وی افزود: برای افزایش بهره وری واحدهای تولیدی، مسئول فنی می تواند با تلفیق دانش تخصصی با تجربیات ارزشمند سنتی و خلاقانه تولیدکنندگان، کیفیت و کمیت محصول تولیدی را افزایش دهد.
دکتر ابراهيم خليل وند تصریح کرد: در واحد تحت مدیریت، کلیه مراحل از خرید ماده اولیه تا فروش توسط مسؤول فنی تحت نظارت بوده و سعی می¬شود تا به روزترین مواد تولید در امر پرورش قارچ بکار برده شود.
وی اظهار داشت: تهیه کمپوست و بذر مرغوب قارچ، ضدعفونی با ترکیبات غیرمضر، عدم استقاده از موارد نامتعارف در پرورش و مبازره اصولی با آفات و بیماری ها با کاربرد حداقل سموم جزء اصولی است که در سالن های تحت مأموریت اینجانب انجام می گیرد.
این مسؤول فنی گفت: در سایه اجرای اصول و ضوابط علمی و فنی، میزان راندمان تولید در سالن های پرورش قارچ خوراکی واحدهای تحت مدیریت، 5 تا 10 درصد بیشتر از متوسط کشوری است.
دکتر خلیلوند اذعان کرد: سازمان نظام مهندسی با برگزاری دوره های نوآموزی و رصد ماهانه عملکرد مسئول فنی در قالب گزارش¬های دوره ای و تنظیم قراردادهای دانش مزدمحوری می تواند نقش خود را در این زمینه پررنگ تر نماید.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.