wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

رییس سازمان مرکزی در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی استان ها:

سازمان نظام مهندسی برنامه های خود را با هدف نقش آفرینی در بخش کشاورزی و کشاورزان دنبال می کند

رییس سازمان مرکزی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در این دوره از فعالیت، برنامه های خود را با هدف نقش آفرینی در بخش کشاورزی و کشاورزان و همچنین کمک به اجرای برنامه ها و سیاست های بخش دنبال می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها گفت: امروز سازمان نظام مهندسی با نهادسازی ها و ظرفیت سازی هایی که در قالب مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی انجام داده است، به عنوان بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی در زیربخش های مختلف تبدیل شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۲۰۰ کارشناس در مقاطع تحصیلی مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) در این مراکز ساماندهی شده اند که دانش و فناوری های نوین کشاورزی و خدمات مورد نیاز را در نزدیک ترین نقطه به عرصه های تولید به کشاورزان و تولیدکنندگان ارائه می نمایند.

شاهرخ رمضان نژاد تصریح کرد: بازخوردهای دریافت شده در این خصوص، نشان دهنده استقرار مناسب و نقش آفرینی مطلوب این مراکز به عنوان زیرساخت اجتماعی جدید در بخش کشاورزی می باشد.

رمضان نژاد با تأکید بر اهمیت نقش آفرینی مسؤولین فنی در واحدهای تولیدی و خدماتی، اظهار داشت: لازمه ایفای نقش عوامل فنی در عرصه های تولید، ایجاد تعامل و انسجام در بین آنها و حمایت و هویت بخشی به آنها توسط سازمان است که از اقدامات سازمان در این خصوص، تغییر نام فروشندگی های سموم کشاورزی به داروخانه گیاهپزشکی و راه اندازی سامانه ثبت گزارشات مسؤولین فنی می باشد.

رییس سازمان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مکاتبات انجام شده در خصوص کشاورز کارت، تصریح کرد: کشاورزان و تولیدکنندگان در استفاده از طرح کشاورز کارت مختار هستند اما داروخانه های گیاهپزشکی ملزم به نصب دستگاه پوز در واحد خود می باشند.

گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلات مربوطه به مسئولین فنی و کشاورز کارت توسط روسای سازمان نظام مهندسی استان ها طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.