wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

رییس سازمان مرکزی در دیدار با رییس جدید سازمان نظام مهندسی استان بوشهر:

توسعه آموزش های مهارت محور منجر به افزایش بهره وری و افزایش ضریب نفوذ دانش در کشاورزی می شود

رییس سازمان مرکزی گفت: توسعه آموزش های مهارت محور و اجرای سیاست اشتغال دانش مزدمحور منجر به افزایش بهره وری و افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در دیدار با مهندس ضرغام حیدریه، عضو شورای مرکزی و رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان بوشهر گفت: امروز بخش کشاورزی کشور در بهره مندی از دانش تولیدی مازاد در زمینه های مختلف رنج می برد و بر همین اساس برنامه ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی به محیط های تولید از رسالت های مهم این سازمان می باشد.

رییس سازمان مرکزی با اشاره به ضرورت توسعه شبکه غیردولتی انتقال دانش در عرصه های کشاورزی، گفت: مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی به عنوان کانون های اشاعه دانش و اطلاعات کشاورزی در محیط های تولیدی، در خط مقدم جنگ با کم دانشی بوده و با استقرار در مراکز دهستان ها، خدمات مورد نیاز تولیدکنندگان را در نزدیک ترین نقطه به عرصه های تولید ارائه می نمایند.

شاهرخ رمضان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آمار و اطلاعات اظهار داشت: لازمه علمی و نظام مند کردن فعالیت های کشاورزی، داشتن اطلاعات به روز کارشناسی است.

وی افزود: در همین راستا سازمان نظام مهندسی با بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی و طراحی سامانه های مورد نیاز به دنبال تسهیل دسترسی به اطلاعات دقیق و کارشناسی مرتبط با حوزه های کاری خود می باشد.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.