wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

رییس سازمان مرکزی در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی استان ها:

نظام مند کردن فرآیند تولید محصولات از رسالت های مهم سازمان نظام مهندسی کشاورزی می باشد

رییس سازمان مرکزی گفت: نظام مند کردن فرآیند تولید محصولات و فعالیت های کشاورزی از رسالت های مهم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در راستای وظایف قانونی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها گفت: سازمان نظام مهندسی به دنبال اجرای ضوابط و اصول مهندسی و استقرار نظام فنی و اجرایی در واحدهای تولیدی و خدماتی کشاورزی می باشد.

وی افزود: یکی از اموری که از سازمان نظام مهندسی کشاورزی انتظار می رود، مهندسی سازی فرآیند توزیع و مصرف نهاده های تولید به ویژه سموم کشاورزی است و بر همین اساس این سازمان از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای مهندسی سازی و نظارت بر فرآیند توزیع و مصرف سموم کشاورزی در مرحله اول و دیگر نهاده های تولید در مراحل بعدی استفاده خواهد کرد.

رییس سازمان مرکزی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی برای پیگیری امور مربوطه، تصریح کرد: سازمان مرکزی با فراهم آوردن ساز وکارهای مورد نیاز و با هدف تقویت ارتباط عوامل فنی و اجرایی با سازمان و همچنین تقویت نظارت بر فعالیت عوامل فنی اقدام به راه اندازی گروه های تخصصی مسؤولین فنی واحدهای گیاهپزشکی در فضای مجازی کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین سازمان مرکزی امکان ثبت گزارش های روزانه مسؤولین فنی در سامانه خدمات الکترونیکی (سانکا) را فراهم کرده که تمامی مسؤولین فنی این واحدها بایستی به طور روزانه گزارش توزیع و فروش سموم کشاورزی را ثبت نمایند.

رمضان نژاد گفت: قطعا راه اندازی و تکمیل این فرآیند در مورد نهاده های کشاورزی، کمک شایانی به هدفمند نمودن یارانه نهاده های تولید در بخش کشاورزی خواهد کرد.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.