wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

به اطلاع کلیه اعضاء می رساند سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در راستای هویت بخشی به اعضای دارای پروانه اشتغال خود اجازه استفاده از نشان های حرفه شامل مهر، سربرگ و تابلو محل فعالیت را به صورت متحدالشکل به واجدین شرایط اعطا می نماید.

بر این اساس و بنا بر اختیارات حاصل از قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و آیین نامه اجرایی آن و همچنین مصوبه شورای مرکزی سازمان، کلیه اعضای دارای پروانه اشتغال با معرفی محل فعالیت خود می توانند از امتیاز تابلوی متحدالشکل با عنوان مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی بهره مند گردند.

مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی، محل فعالیت حرفه ای اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان می باشد

هر سازمان حرفه اي از طريق اختيارات قانوني با تصویب دستورالعمل هاي خاص صنفي حرفه اي و با هدف هويت بخشي به اعضاي خود، ضمن مرزبندي تخصصي فعاليت هاي سازمان متبوعه، كاركرد حرفه اي اعضاي سازمان را با نشان هاي حرفه اي نظير مهر، سربرگ، محل فعاليت، سطح و زمينه هاي خدمات به آحاد جامعه معرفي مي نمايد تا همزمان با مسئوليت پذيري تخصصي از سوي اعضا، زمينه امكان نظارت عمومي نيز بر آنها فراهم شود. در همين ارتباط محل كار اعضاي سازمان نظام پزشكي به عنوان " مطب " اعضاي كانون وکلا به عنوان " دفتر وكالت " و اعضاي نظام مهندسي ساختمان به عنوان " دفتر فني و مهندسي " تعيين و معرفي و آحاد جامعه نيزبا آنها مانوس شده است.

براین اساس، اين سازمان نيز دستورالعمل هاي خاص صنفي و حرفه اي خود از جمله شرايط و نحوه ي اعطاي شماره نظام مهندسي و كارت عضويت؛ صدور پروانه اشتغال؛ سربرگ و تابلوي محل فعاليت را به استناد اختيارات قانون تاسيس سازمان، تدوين و تصويب نموده است. بطوريكه اعضاي داراي مجوزهاي ياد شده و پروانه اشتغال فعاليت با رعايت ساير ضوابط عمومي كشور، مي توانند دفتر كار و فعاليت حرفه اي خود را در سراسر كشور در مناطق شهري و روستايي براي انجام فعاليت حرفه اي و خدمات مهندسي داير نمايند و مجاز به استفاده از تابلوي متحد الشكل با محتوي اطلاعاتی مصوب تحت عنوان " مركز خدمات كشاورزي غير دولتي "براي محل فعاليت خود در چارچوب دستورالعمل معرفي و اطلاع رساني حرفه اي مصوب، مي باشند.

همچنین اعضای حقیقی و حقوقی سازمان می توانند با معرفی نیروی انسانی زمینه فعالیت مرکز خود را گسترده تر نمایند.

  • تاسیس مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی داوطلبانه بوده و فعالیت آن به صورت خوداتکا با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان معرفی شده خواهد بود.
  • امکان تاسیس مرکز برای کلیه اعضای واجدشرایط در کلیه نقاط شهری و روستایی امکان پذیر بوده و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد
  • اولویت اعطای مجوز و تابلو با اعضای ساکن روستا می باشد.

 

  • جهت درخواست مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی از طریق سامانه سانکا با ورود به پنل کاربری خود از طریق منوی مراکز و دفاتر فنی و مهندسی اقدام نمایید

 

نمونه تابلوی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.