wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

قدردانی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان بخاطر اقدامات انجام شده در خصوص کاهش زمان بری صدور مجوزها

استاندار اصفهان با ارسال نامه ای به رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان، از اقدامات انجام شده در خصوص کاهش زمان بری صدور مجوزها قدردانی کرد.

به گزارش سنم استان اصفهان، در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در تامین استقلال و امنیت غذایی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار، هرگونه تلاش و اقدام در مسیر افزایش رغبت سرمایه‌گذاری، ارتقاء دانش فنی و تسهیل و تسریع فرایندهای اداری مربوطه، از اهم برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه اقتصادی استان به شمار می رود، اینجانب لازم می دانم از مجموعه تلاش های صورت پذیرفته توسط جنابعالی و همکاران محترمتان در سازمان متبوع تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال سلامیت و توفیقات روز افزونتان را مسئلت نمایم.

گفتنی است، استان اصفهان در زمینه صدور مجوزهای بخش کشاورزی در سه‌ماه نخست سال۱۳۹۹ در مقایسه با سایر استان‌های کشور حایز رتبه نخست و موفق به کاهش زمان مورد نیاز برای ارایه خدمات به متقاضیان و سرمایه گذاران گردیده است.

شایان ذکر است بهبود فضای کسب و کار، تقویت جریان ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی و تسریع، تسهیل و کاهش زمان بری صدور مجوز فعالیت های کشاورزی از راهبردهای اصلی سازمان در این دوره می باشد.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.