wrapper

 

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان

 

تولیدکننده برتر مرغ گوشتی کشور:

با بکارگیری مسئولین فنی معرفی شده توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی در افزایش بهره وری و کاهش تلفات رکورد زدیم

تولیدکننده برتر مرغ گوشتی کشور گفت: با به کارگیری مسئولین فنی معرفی شده توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و همچنین در سایه بکار بستن دانش و فناوری های جدید عرضه شده توسط مسئولین فنی، در سال 1398، به عنوان واحد نمونه ملی معرفی شدیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، آزاد پیروتی در گفتگو با خبرنگار سنم، با اشاره به ضرورت و اهمیت بکارگیری دانش فنی در واحدهای تولیدی و خدماتی اظهار داشت:  علارغم داشتن تجربه ۲۰ ساله در این زمینه، با بکارگیری مسئولین فنی و کارشناسان متخصص، کارآمدی و اثرگذاری دانش در ارتقای بهره‌وری و افزایش تولید را در واحد تولیدی خود به معنای واقعی مشاهده کردم.

این تولید کننده برتر کشور تصریح کرد: بر همین اساس، تمامی صاحبان واحدهای تولیدی را به بکارگیری کارشناسان و مسئولین فنی معرفی شده توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی توصیه اکید می کنم چرا که بدون عرضه دانش در واحد تولیدی، بهره وری لازم را نخواهیم داشت اگرچه تجربه کافی در این زمینه را داشته باشیم.

 آزاد پیروتی با تاکید بر اثرگذاری مسئولین فنی و حضور کارآمد آنها در واحد تولیدی خود اظهار داشت: با به کارگیری دانش و بهره‌گیری از اصول و ضوابط علمی و مهندسی توسط کارشناسان، میزان تلفات از ۲۵ درصد به ۳ درصد و ضریب تبدیل از ۲.۲ به ۱.۷ کاهش پیدا کرده و افزایش بهره وری در واحد تولیدی به معنای واقعی اتفاق افتاد.

وی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی به ویژه در ساماندهی و ارتقای توانمندی های مسؤولین فنی واحدهای تولیدی، تعامل و ارتباط بیشتر واحدهای تولیدی با سازمان نظام مهندسی برای افزایش بهره وری در واحد خود را خواستار شد.

تماس با سازمان

 نشانی : همدان-چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار خواجه رشید، سمت چپ
کدپستی : 6516673419
تلفن تماس : 08132531496
شماره فکس : 08132531495

 

شعار سال

 

 

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.